diumenge, 20 de desembre del 2009

El joc

Fa dues setmanes vaig tenir que exposar junt el meu grup, que estava format per l'Helena Montull, Laura Morales i Miriam Lozano, el treball d'Educació Física. El nostre era sobre el joc, primer de tot vam realitzar una tria del més important per explicar sobre el joc i així de mica en mica fent el treball. Aquí us deixo el nostre resultat.

Tot i que està penjat al blink també us el deixo aquí, tant el power point com el document de wiki que vam, així se us farà més còmode a l'hora d'estudiar.

Haig de dir que, amb aquesta presentació em vaig adonar que estic fent un petit avanç en quant l'exposició oral, sempre he sigut una persona que a l'hora de parlar amb públic amb poso molt nerviosa així a vegades destrossant la presentació i tot, ja sigués perquè em tremolava la veu, perquè em quedava en blanc, etc.

El Joc
View more presentations from mireia.


EL JOC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada