divendres, 25 de desembre del 2009

Valoració final del bloc!







ESCRIU,
SURT,
I TORNA'L A USAR!













Ha arribat l'hora, ha arribat nadal i amb ell el final del quadrimestre, per tant, també el final de totes les assignatures que hem estat cursant al llarg d'aquests 4 mesos, m'endinsaré amb Gestió de la informació i TIC, ja que, ha sigut el causant de que jo obrís aquest bloc, que fins que en Jordi Simón, el professor d'aquesta, no em va explicar que era i en què consistia un bloc no vaig saber de la seva existència.

Ara, estic orgullosa de saber que és, de saber-lo utilitzar i d'anar-ho fent diàriament ja que al dir-me que hauria de fer un bloc em vaig horroritzar, primerament, no sabia com fer-ho però ara ja és una acció diària en la meva vida.

En aquesta assignatura he aprés un munt de coses, principalment una quantitat de programes diferents que trobo que seran molt útils en el meu futur i així agraïda amb l'assignatura. Mai m'hauria imaginat que amb alguns programes hagués pogut fer tantes coses com hem fet.

Havíem de dir dos dels programes que hem estat treballant a classe, aquells dos que més ens hagin agradat, bé, ara és difícil triar-ne només dos, mm..el primer diria que és el windows movie maker, i el segon lloc està en disputa entre el Gimp o el JClic, els dos crec que són molt interessants i alhora útils.

També, el més interessant i experimental ha sigut la creació d'aquest bloc, m'ha encantat la idea de crear-ne un a fi de poder compartir ja sigui notícies, emocions, sentiments, pràctiques, exercicis, apunts amb els companys o amb tots els visitants del propi bloc.

- HO RECOMANO -

I ja per últim, desitjar-vos a tots un Bon Nadal i feliç any nou, i per tots aquells estudiants com jo que ens l'hem de passar estudiant, salut i força.


Bon Nadal






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada